Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-18, 12:57   #224
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du kan i hvert fall miste lappen hvis du skaper en farefull situasjon ved å hindre en lovlig forbikjøring, ved å legge deg midt i veien, nekte å slippe bilen inn igjen, bråbremse eller gasser på. Det er vel hensynsløs kjøring? Jeg har aldri sagt at man får ansvar kun ved å kjøre under fartsgrensen alene?

https://www.aftenbladet.no/bil/Slik-...kt-pa-61b.html


Selvfølgelig. Men vi snakker om et minimalt problem ifht fartsrelaterte hendelser. Og jeg tror (merk at dette er noe jeg tror) mange skyver dette foran seg og bruker det for selv å opptre aggresivt i trafikken.Selv om de ikke oppfatter seg som agresive sjåfører.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat