Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-21, 08:22   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hobby og fritid sammen med partner?

Vi har jo bare vært sammen i fire måneder og vil helst være sammen hele tiden, men jeg tror nok vi grunnleggende også har mange like interesser og tanker. Vi jobber med det samme, interesserer oss for fagstoff knyttet til dette og er opptatt av å finne nye hobbyer nå som ungene har blitt til ungdommer. Vi driver litt med frisbee-golf, deilig lavterskel. Planen er også å trene sammen på sikt. Det beste foreløpig er å ligge tett inntil på sofaen, men den fasen vil jeg anta går over etterhvert og er vel strengt tatt ikke en hobby.

Jeg er mer glad i skogsturer enn ham, han blir stort sett med hvis det er fint vær. I dårlig vær tar jeg med meg bikkja istedet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat