Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 09:28   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Altså, det bildet av Oslodrakten på en eldre, bumsete dame synes jeg ikke fikk den til sin rett. Derimot, hadde jeg hatt bilde av meg, mamma og min søster i den, så er jeg sikker på at du ville synes den var kjempefin!
Forøvrig synes jeg lyshårede kler den best…

Jeg er enig i det du skriver. Det var det bildet jeg fant Jeg er mørkhåret og jeg syns også det er penere med lyshårete jenter i den bunaden.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den svenske krever en blomsterbukett å holde foran det utrolig rare livet, for å være fin, syns jeg.

Ellers så kan du vel kjøpe Oslo 3-bunad?

Helt enig med deg, når det gjelder blomsterbuketten. Jeg syns bare ikke den er fin i livet, derfor ser jeg det som vanskelig å bestille den.


Oslo 3-bunad??? Hva er det?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat