Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 20:53   #48
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Mannen og jeg pleier spise en potetgullpose hver i helgen, fordelt på to dager. Det hender barna får litt av den, men da på bekostning av annet godteri. De spiser lite, synes jeg. De får en liten skål på lørdager. Den kan bestå av type 10-12 smågodtbiter, eller en liten håndfull potetgull og noen smågodtbiter, eller type ett Kinderegg, en kjærlighet og et par biter smågodt.

Det hender det blir litt sjokolade på oss også, mannen spiser nok en kokesjokolade i uka. Jeg spiser av og til noen biter på jobb, men prøver unngå det. Jeg sprekker av og til og kjøper en sjokolade i uka, men prøver unngå det også. Av og til dropper jeg potetgullet i helgen, da blir det nok 200 gram sjokolade fordelt på to dager isteden.
Barna spiser ikke noe særlig godteri utenom lørdag, bare ifm bursdag og slikt, eldste kjøper på Klubben av og til.

Vi har sjelden brus, bare til bursdager og sånt. Det hender storebror tar ett glass fredag om vi har en rest. Jeg drikker aldri brus.

Jeg er enig i at dere spiser ganske mye, men jeg synes jo også mange i tråden spiser veldig lite. Det kommer jo helt an på helheten, vanskelig å se bare på godteri alene. Noen har mye mer kaker i helgene enn oss for eksempel, noen drikker mye mer brus, noen har dessert i helgene (det har vi aldri hvis vi ikke har besøk). Storebrors klasse får gå i kantina hver fredag. Nesten alle andre enn ham drikker iste hver gang.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat