Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 21:11   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er enig i at dere spiser ganske mye, men jeg synes jo også mange i tråden spiser veldig lite. Det kommer jo helt an på helheten, vanskelig å se bare på godteri alene. Noen har mye mer kaker i helgene enn oss for eksempel, noen drikker mye mer brus, noen har dessert i helgene (det har vi aldri hvis vi ikke har besøk). Storebrors klasse får gå i kantina hver fredag. Nesten alle andre enn ham drikker iste hver gang.

Da kan jeg vel legge til at vi sjelden har dessert utenom i høytidene. Sjokoladepålegg har vi omtrent bare til jul og påske. Ingen av barna drikker brus, det hender de får iste eller saft, vi voksne drikker en del lettbrus. Jeg baker lite søtt, og det jeg baker havner ofte hos andre.

Jeg synes det er veldig hardt arbeid å holde vekten, og jeg hadde virkelig aldri klart det om vi hadde godteri-rutiner som enkelte beskriver her. Det hjelper jo virkelig ikke å spise sunt i ukene om man legger seg på 3000 kcal i pluss i helgene...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat