Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-17, 09:13   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For de introverte

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har undret meg litt når jeg ser at folk som definerer seg som introverte er veldig aktive og utleverende i sosiale medier og på mange måter bretter ut store deler av seg og sitt. Det passer dårlig med en del tradisjonelle karakteristika forbundet med introverthet.

Dette følte jeg meg truffet av - introvert og utleverende som jeg definitivt er. Jeg ser ikke helt den manglende logikken i dette, i grunnen. At jeg vaser og skriver mye rart i sosiale medier, har ingen sammenheng med at jeg best henter krefter og lader batteriene på egen hånd. På én måte opplever jeg det nesten omvendt - at aktiv tilstedeværelse i sosiale medier hjelper meg til å holde en viss forbindelse med omverdenen på dager da jeg helst bare ville ha låst meg inne på rommet mitt. At man er lukket og ikke deler seg og sitt, forbinder jeg mer med å være innadvendt enn introvert. Jeg er nok en utadvendt introvert, og overhodet ikke sjenert, men heller folkesky.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat