Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-18, 17:46   #176
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Den mentale belastningen" - gjelder dette i Norge?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nettopp. Det handler ikke om å være en god eller dårlig datter, det handler om å ta vare på de svakeste i samfunnet. Som barn, syke og eldre. Det handler om medmenneskelighet og sosialt ansvar å sørge for at de svakeste får dekket grunnleggende primærbehov som varme klær, mat, medisiner, og videre omsorg, kjærlighet og trygghet.

For meg blir dette en helt reell problemstilling, på ett eller annet tidspunkt, fordi mitt søsken bor utenlands. Det jeg må avklare med meg selv er om jeg da er komfortabel med at det offentlige tar "hans" del, eller om jeg har kapasitet til å gjøre det selv.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat