Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-19, 22:12   #234
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Jeg er skikkelig stolt av meg selv. Siden nyttår har jeg ryddet nesten alle skuffer og skap i huset og kastet masse masse ting. Det som gjenstår er egentlig ungene sine rom, men det skal de få hjelpe til med. Og så har jeg en del papirer som bør makuleres, så skal se om jeg får lånt meg en maskin til det. Det siste prosjektet nå var kjelleren der vi har flyttet rundt på ting. Nå er den digre fryseboksen borte og de skapene og hyllene vi har til oppbevaring der er luftige. Det er vel egentlig det som er utrolig deilig, at ingenting er overfylt lenger. Jeg har fått solgt noen få ting og har levert masse på bruktbutikken og i kleskontainere. Vi har også kastet mye.

Jeg har skrevet ned alt som har gått ut av huset og det er helt sprøtt. 80 poser med klær, systoff, håndduker, sengetøy og vesker i kleskontainer. 5 poser garn som jeg ga vekk. 4 kasser med bøker der halvparten ble gitt bort og halvparten gikk i søpla. 5-6 bossekker med ting som ikke egnet seg til gjenbruk. En sovesofa, en fryseboks, en gammel datamaskin og en printer. 5 poser med småelektrisk. 12 poser med ting til bruktbutikk. I tillegg har jeg solgt taekwondo kamputstyr og et par redningsvester. Og så har vi fått kastet alt som av glass/metall og batterier som har samlet seg opp i stedet for å gå til gjenbruk. Det er helt flaut å si at vi hadde så mye som vi ikke hadde bruk for og også helt sprøtt at vi faktisk fikk plass til det inni skap og skuffer.

Det viktigste er vel det at jeg har fått sortert ting og at i stedet for å ha skuffer og skap med diverse assortert, så skal det meste nå ha en fast plass. Jeg ser også at det faktisk påvirker ungene til å rydde på plass ting og at det ikke hele tiden er spørsmål om hvor ting er. Og så er det veldig veldig behagelig å tenke at det faktisk ikke gjør meg noe at noen som kommer på besøk åpner en skuff eller et skap.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat