Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-19, 13:51   #21
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eventyr uten hjelpeløse kvinner

Så mange gode tips! Jeg tenkte i utgangspunktet på eventyr, ikke bøker generelt, men jeg er selvfølgelig veldig glad for tips om gode bøker også. Har vært litt tom for ideer der en stund, så dette var fint.

Lurvehette har jeg aldri hørt om, faktisk, det eventyret skal jeg finne fram til. Selv om jeg blir superoppgitt over at det slutter med at hun blir vakker. Er det mulig? Jeg blir helt oppgitt over alt fokus på utseende, selv blant treåringene! Kan finne på en annen slutt, da.

Er det noen som vet om "Nattaeventyr for rebelske jenter" kan passe for en snart-fireåring?

Modig finnes forresten som bok, men den vi har er fra Go'boken, og den er så dårlig skrevet at jeg orker ikke å lese den.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat