Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-19, 13:25   #25
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eventyr uten hjelpeløse kvinner

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nattaeventyr for rebelske jenter var det jeg mente. Min fikk den i treårsgave og den er stor stas. Må tilstå at jeg sensurerer litt innimellom, folkemord og slikt gjør seg ikke helt på sengekanten, men konseptet er utmerket.

Høres bra ut.

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

En kan jo velge å tolke det som at mennesker er vakre fordi de er gode, sterke og flotte i seg selv, og at prinsen klatre å se forbi staffasjen etter hvert... Men det er kanskje en søkt ønsketenking. Jeg likte i hvert fall Lurvehetta som hun var. Hun trengte sannelig ikke å være vakker for å være verdens kuleste prinsesse.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Tenker også at Lurvehette handler om at det er øyet som ser, ikke nødvendigvis at hun faktisk er forandret.

Ja, jeg skal finne det frem likevel, altså. Det høres definitivt mye bedre ut enn mye annet.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat