Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-12, 17:21   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikert-spinat-curry

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Signerer Dixie. Vi må ha vært på samme Meny (Stokka/Helgø). De hadde alle Pataksproduktene bortsett fra Vindaloo. Så jeg kjøpte Raja sin Vindaloo, og det putrer as we speak. Hadde i en hel ss og synes ikke det ble så sterkt. Men vi får se når ungene spiser. Er forøvrig redd den ikke vil falle i smak hos ungene uansett...

Jeg brukte 2,5 ss, og det ble akkurat passe. Eldste likte det godt, men det ble litt for sterkt for henne. Så ungene spiste tomatbønner med naanbrød.

(Jeg var på Meny i Solakrossen, kan hende de rett og slett ikke har det i sortimentet, men Raja sin var veldig god).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat