Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-11, 13:37   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Febertermometer som virker?

Men jeg leste jo også at den faktisk var kalibrert 0,8 grader opp, nettopp fordi det er lavere i panna enn i tarmen. Og tolket det slik at vi skulle kunne lese av tempen på panna, og ikke mentalt måtte legge til noe. At det var 38 som var febergrensa med denne også, ikke 37,5 (siden altså en halv grad lavere ville tilsi det) Det ER 38 som er febergrensa, da gir den en lyd.

vi får prøve oss litt frem med den, og se hva vi får til. Det skal gå minst et minutt mellom hver måling (noe som er frustrerende for meg som pleier "dobbeltmåle" om jeg er i tvil, når de da max beveger seg en desimal vet jeg at målingen nok var rett) et minutt er ikke lenge, men ungen min er et annet sted/har gjort noe i det minuttet som gjør at jeg potensielt må bortforklare forskjellen med det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat