Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-16, 14:56   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge til barn?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Min yngste sønn er nesten blond.

Nå måtte jeg stalke han på facebook. Det er trolig lyst nok til å ta farge, men min svigerinne mente at selv Snuppa, som utvilsomt er blond, burde bleke det ytterligere da hun farget det turkis. Men det blir jo farge, bare ikke like skrikende lilla.

Snuppa tok bare dip dye som skulle sitte i noen uker. Hun badet i badebasseng 3 dager etter fargingen og da ble håret grønt! Hvis han sønnen din bader mye, så bør det kanskje være med i vurderingen av type farge.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat