Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-18, 09:31   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reise alene på tur/ferie.

Har ikke gjort det, men det hadde ikke gjort meg noe å gjøre det. Iallefall ikke på kortere turer, hadde nok ikke villet være borte mer enn en langweekend eller en uke. Jeg trives godt med en bok, god mat og fine ting å se på. Syns det er deilig å ikke måtte forholde meg til folk hele tiden og tilpasse meg deres behov. Men dette er jo ikke noe som blir prioritert når jeg har barn og et begrenset feriebudsjett.

I forhold til sikkerhet hadde jeg nok vurdert reisemålet. I by hadde jeg nok helst spist middag i ok tid og så brukt resten av kvelden på rommet heller enn å gå rundt alene i gatene. Og så klart holdt kontakten med de hjemme. Og det er nok noen land der jeg ikke hadde følt meg komfortabel med å være alene som kvinne.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat