Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-22, 21:55   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Filmer sett i 2022

Spencer. Om Dianas siste dager i ekteskapet. Mye mørkere enn jeg trodde på forhånd, ifht. psykiske vansker. Litt usikker på om jeg ville sett den om jeg visste mer om tema for filmen, dels fordi jeg også er litt usikker på vinklingene, men filmen prøver å fortelle en historie, som kanskje er viktig (?).

Syng 2 - du får det du tror, likte den veldig godt. Kan vi få en tekstet sing-a-long visning!? Kiden beskyldte meg for å ha sunget, men det kan jeg ikke huske.

Margrete den første. Fin film, og ble interessert i de historiske hendelsene den bygget på. Måtte google da vi kom hjem. Synes det hadde blitt enda bedre om de holdt seg nærmere de faktiske hendelsene, men hva vet vel jeg. Jeg er ingen filmmaker.

Luzzu - Fiskeren fra Valletta. Fin fortelling, og fascinerende å høre maltesisk. Litt som en blanding av arabisk og italiensk. Barsk hovedrolleinnehaver.

Full dekning. Den var flott, altså. Se den! Er ikke alltid så glad i norske filmer, men dette var bra saker. Akkurat ved forretten hang jeg meg opp i at maten fløy av og på tallerknene i ulike klipp i scener, men selve historien er bra. Kjolen Agnes Kittelsen - hvor er den fra? Fin. Har sett den et sted, tror jeg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat