Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-17, 09:17   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Brødboksen leverer ikke her, derfor spør jeg nettopp etter Morgenlevering, og ikke andre.

Joda, men det ser ut til å være samme konseptet, med mange av de samme leverandørene, så jeg kan ikke se helt for meg at det er veldig store forskjeller.

Vi bestilte croissanter, grove scones og brød fra Nærbakst (som jeg ser Morgenleveringen også har) og det falt veldig i smak. Til og med hos de to kvinnelige familiemedlemmene, som ikke egentlig er noen frokostmennesker.

Bakevarene var dessuten helt ferske, så det var noe annet enn butikkbrød, altså. Men så handler vi ikke brød fra baker til vanlig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat