Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-19, 11:39   #19
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Dusj med hårvask annenhver/tredjehver dag (avhengig av når og hvordan jeg har trent.)
Når jeg ikke dusjer, er vasker jeg vitale deler med klut. Fuktighetskrem, solpudder, mascara og øyenbrynsfarge blir brukt hver dag. Og deo. Burde vært flinkere til å bruke bodylotion, men det rekker jeg bare hvis jeg dusjer om kvelden.
Så vekker jeg sekstenåringen og lager frokost til han (for å forsikre meg om at han faktisk spiser frokost ), og har jeg god tid lager jeg niste til han også. Nittenåringen er mindre morgengretten og mer selvstendig på det området. Har knekkebrød, smøreost og youghurt i kjøleskapet på jobb, så det er ikke så ofte jeg lager niste. Spiser aldri frokost hjemme, det blir gjort når jeg våkner sånn rundt 8.30 på jobb.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat