Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-16, 10:34   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrivefeil i brev fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men jeg synes jo at dersom man sender ut brev på vegne av arbeidsplassen sin, så bør man gjøre seg litt ekstra flid med å luke ut feil, og hvis man vet at man ikke er helt stø selv, bør man be en kollega lese kjapt gjennom. Det gjelder både for lærere og andre.

En tidligere kollega sluttet å publisere nyheter og kunngjøringer før etter at jeg hadde fått dem til gjennomlesing, jeg fant alltid feil (og gav beskjed om dem).

Jeg er jo på ingen måte ufeilbarlig, det vet jeg godt. Kanskje det er det som gjør at det går bra - jeg vet at jeg gjør feil?
Jeg gremmes, og korrigerer, når kollegaene mine legger ut saker som er helt uforståelig for andre enn dem som har jobbet med sakene i et halvt år. Men de, altså kollegaene, har lært seg å leve med det og jeg innbiller meg at de egentlig setter pris på meg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat