Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-16, 15:31   #42
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flisespikkende barn?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

"sitte på tv" og "ta en dusj" er leking med ord og uttrykk. Det synes jeg også er helt greit.

Men det er jo også flisespikking.

Det handler jo om hvordan det presenteres.
Man kan velge å si "det heter ikke sitte, det er sette", eller man kan velge å fnise av at man ikke kan sitte på tven.
Og sånn er det jo egentlig med all spikking - Man kan velge ovenfra og ned-holdningen, eller man kan ta den mer sjarmerende varianten.

Det spikkes over en lav sko på jobben min, til tider kan man knapt åpne munnen uten at det kommer en kommentar. Men jeg aldri opplevd at det har endte med annet enn en god latter hos alle involverte.
Vi har lik humor, da. Det hjelper jo så klart på.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat