Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-17, 09:59   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen blottet seg for deg på internett? Eller overskredet andre seksuelle gren

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har blitt beblottet, men ikke på internettet. Ubehagelig og ekkelt. Jeg er ikke på datingsider og sånt, ser for meg at det kanskje det er der det er størst risk for uønskede seksuelle henvendelser? Noen tvilsomme e-poster får jeg innimellom, men de inneholder jo ikke bilder.

Samme her. Vært utsatt for blotting i Bymarka en gang, og på reise i Asia i yngre dager opplevde jeg en som begynte å onanere foran meg (hånda nedi buksa riktignok, ikke blottet, men det var jo ganske tydelig likevel). Og en del tafsing inneklemt på overfylte busser. Ganske utrivelig.

Jeg har jo ikke vært single siden før internett ble utbredt, så jeg har aldri vært på datingsider.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat