Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-17, 11:52   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er pressedekningen av Ada Hegebergs landslagsexit ok?

Det har aldri vært så negative oppslag når stjernene i håndball har sagt nei til landslaget. Men det landslaget har vunnet det meste og er kjent for å ikke ha noe som helst intern uro. Jeg synes likevel det som skjer nå minner mye om en svertekampanje eller hva jeg skal kalle det. Det er ufortjent mye graving etter grums. Jeg personlig godtar helt greit at noen velger å satse på klubblaget en stund, spesielt dersom de føler på at det ikke funker på landslaget. Man kan alltids mene at de burde bidra til å skape ro og orden på landslaget, men dersom noen opplever det så ugreit at de ikke vil kan man ikke tvinge dem. Hun har vel ikke akkurat slengt særlig med leppa heller, utover noen kommentarer som kanskje kan feiltolkes om man legger vrangvilje til etter noen dårlige kamper?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat