Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-17, 21:29   #22
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.263
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor ønsker Høyre å ødelegge helsevesenet?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ja! Og eg skjønner ikkje KrF, som fronter dette med sorteringssamfunn så høgt, og som samtidig går til valg med ein statsministerkandidat som gir enkeltpersonar rekninga for mangfoldet. Det er så drøyt!

Der satte du ord på noe jeg ikke har greid å sette ord på, men på en måte tenkt.

Dette går veldig hardt utover noen - de som har de aller sykeste barna. De trenger ikke dette oppå! Det er hjerteskjærende.

Og de særskilte tilpasningene - jeg er veldig skeptisk. For det funker jo sååååå godt ellers.

Og er ikke bare at det er nedgang i lønn, men må begge foreldrene ha pleiepenger så treller hver dag som 2 dager. Og med grense på 10 år (tror det er 10 år), så får de barna da 5 år. For noen barn er så syke at begge foreldrene må være der. Og hva er alternativet? Barn på sykehus skal ha foreldrene der - det er jo ikke slik at de ansatte kan være "barnevakt", da må de jo gjøre noe drastisk med bemanningen.
Så da må jo foreldrene være hjemme. Og kanskje etterhvert ikke ha inntekt. Og miste hus og bil - med dødssyke barn på sykehus.

Argh, dette gjør meg så sur og fortvilet.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat