Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-17, 22:14   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Digitalt piano

Vi gikk for det fra kawai. Det ser fint ut i stua og jeg syns det har fin lyd og er godt å spille på. Og den concert magic-modusen er genial for unger som vil spille, men ikke kan det. For da kan de spille melodier ved bare å holde takten og det gjør ikke så vondt i ørene til oss andre.

Jeg har ikke spilt på sikkert 20 år og kan ikke skryte på meg å ha vært en veldig iherdig øver i min barndom, men er gøy å prøve litt. Og bursdagsbarnet var svært fornøyd og trener med ulike apper og youtubevideoer. Dersom interessen holder seg oppe får vi søke henne inn på kulturskolen til neste høst.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat