Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 10:20   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.509
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbehør til denne kjolen?

Problem: Jeg skal i bryllup. What to wear? Det er snakk om Nord-Norge i august, dvs. alle værtyper og -temperaturer er mulige.

Mulig løsning 1
: Sort silkekjole fra Peppercorn, kjøpt på Match i går.
(fant ikke bilde av den på nettet, og har ikke speil/mulighet her til å ta bilde av den på min vakre kropp )

Den skrår ut og henger helt løst nedover kroppen. Jeg trenger med andre ord ikke holde pusten i denne, genialt.

Slik er ryggen:


Jeg tror fargene ble litt blasse her, blomstene har skarpe rosa/rød-farger.
Lengden er til kneet på meg.

Røde strømper og sorte sko?
Sorte strømper og røde/rosa sko?
Andre forslag?


Jeg er ikke heeelt komfortabel med konseptet ermeløs. Kan jeg ha en slags t-skjorte inni her? Eller noe utenpå?

Kan jeg i det hele tatt bruke denne i bryllup? Jeg syns den var mere kul enn peeen, men det er omtrent der jeg vil være, i grunnen.

Mulig løsning 2: Være høytidelig og bruke kofta i kirke og middag, og så skifte til kul kjole til kaffe/fest. Men jeg vet ikke om jeg er moden for å stille som eneste koftebruker i bryllup i dette området.

Mulig løsning 3: En helt annen kjole.

Hva syns dere?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat