Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-17, 07:36   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.492
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spisebord til seks eller åtte?

Vårt har plass til seks, men reelt 8 ettersom det er 105 bredt går det fint å sitte en for enden. Vi kan legge i to plater så da blir det 8 (10) og 10 (12)
Det trives jeg bra med, selv om jeg kanskje ideelt sett skulle kunne utvidet det til 12 uten å bruke endene.

Reelt sett ville jeg dog aller helst hatt det til bare 4 (6) i hverdagen, vi sitter to på hver side og yngstemor for enden, men den ANDRE enden av bordet er en magnet for alt mulig og litt til. Det skyldes vel dog da meget mulig vår families tendens til å rote alle plasser det er mulig og litt til, det er ikke alle som har det.

Vi utvider bordet max en 5-6 ganger i året og bare en plate noen ganger til, men å ha muligheten til det er helt fantastisk.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat