Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-17, 10:35   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arv og miljø - Vigdis Hjort

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men Tjorven: strengt tatt, på grunn av det litterære grepet Vigdis Hjort har tatt, så kan ikke heller du vite om det er sant. Det er jo nettopp det Vigdis Hjort vil med å gi det ut som en roman, gjøre seg selv uangripelig, selv om hun angriper og utleverer andre.

Nei. Det kan jeg ikke vite. Men jeg er en veldig godtroende person, og tror stort sett på det folk forteller meg. Det er ikke bare en god egenskap, slett ikke.

Men fordi jeg følte at boka var så innstendig skrevet, så tror jeg nok litt ekstra på det. Fordi jeg kjenner igjen så mye av de følelsene som er beskrevet fra andre ting jeg har hørt, lest, sett og opplevd.

Både jeg, faren min og stemoren min leste denne boka i sommer når vi var sammen på ferie og endte opp i en ganske stor krangel/diskusjon om min barndom. Jeg har aldri vært misbrukt på noe som helst vis, men denne boka grep noe i meg noe så voldsomt. Det med at barneoppdragelse ikke nødvendigvis er det du gjør, men vel så mye det du velger å IKKE gjøre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat