Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-17, 09:45   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arv og miljø - Vigdis Hjort

Nå har jeg lest intervjuet med søsteren i Aftenposten. Jeg har ikke lest Arv & miljø, men jeg skjønner ikke at du kan bli sint over et motsvar, Tjorven. Men når jeg leser at du blir det, og at flere andre blir forarget, så skjønner jeg enda bedre behovet for å gjøre det.

Og det handler vel så vidt jeg kan se ikke om troverdigheten i overgrepshistorien, men hvordan det føles å få ting du trodde var privat utlevert, og lest av et helt land. Da mener jeg selvsagt ikke overgrepet, men alt rundt arveoppgjøret.

Jeg er en del av en søskenflokk på tre søstre, og vi har hatt ganske ulik, men samtidig lik oppvekst. Det er ikke slik at en av oss eier sannheten mer enn andre, men vi opplever og tolker ting ulikt, og ting vi sier til hverandre blir lest forskjellig av oss alle. Vi er tre ulike personligheter, noe som selvfølgelig har gjort at foreldrene våre har behandlet oss litt ulikt. Sånn er det i familier, og man må tåle å få svar når man velger å gjøre det slik VH har gjort det, syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat