Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-21, 10:55   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det lange håret er vår kulturs hijab"

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ok, på tenåringsbilder av min mor på 60-tallet hadde alle jentene høysåter og glattkjemmet foran. Mulig det var mange individualister blant de miss-sixty-og-buffalokledde tenåringene på nittitallet, men da vil jeg snarere si at det var det som var unntaksperioden.

Er enig i at kjønnsrammene har blitt trangere, særlig for barn (noe jeg synes er svært bekymringsfullt), men at tenåringer er relativt identiske er virkelig ikke et nytt fenomen.

Hmja. Jeg blander barneskoleminner fra barndommen og ungdomsoppfatning nå. Du har rett. Vi var kliss like på ungdomsskolen.

(Eller, de andre var. Jeg var freak. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat