Tråd: Airbnb-novise
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-17, 16:15   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Airbnb-novise

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå ser jeg på en leilighet like over broen til Williamsburg. Er det veldig upraktisk? Visstnok kort til å ta tok eller båt til sentrum? Det virker luftigere og roligere å bo der, men man vil kanskje være på Manhattan når man først er der?

Om det er roligere tror jeg kommer an på. Williamsburg er jo party central. Vet mange liker det, jeg syns det ble for mye college campus. Men det er jo to år siden. Det er veldig greit å ta t-banen over til Manhattan, og er absolutt sentralt. Vi bodde mye lenger ut, og det tror jeg ikke jeg gidder igjen. Men et par stopp inn på brooklynsiden syns jeg ikke gjør noe.

Du har home away også, de har vi brukt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat