Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-18, 15:41   #113
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jg greier ikke bruke den som kalender, men bruker den som planleggingsverktøy. Genial til lister, tankekart, få ned tankene man sitter med i hodet rundt et nytt prosjekt og slikt.

Man må ikke skrive pent. Man må ikke lage border. Man må ikke bruke farger. Det som er fint er at den har en innholdsfortegnelse og tre bokmerketråder, så den er lett å bla frem og tilbake i. Vet ikke om noen som har spiralrygg, min er en slags Moleskine-utgave, i allefall. Jeg bruker den ikke til notater som rives ut, mer ting jeg trenger over tid og må ha et system å bla tilbake til. Julegavelista fra i fjor trenger jeg jo for så vidt ikke, men da lar jeg bare vær å se på den.

Jeg har både private og jobbrelaterte prosjekt i den, og har den med mesteparten av tiden. Det er jo egentlig bare en helt vanlig notatblokk, som er litt mer velorganisert.

Han som lagde systemet driver ikke med fargelegging og meningsløse lister hvor man farger temperaturen hver dag og sånn, den bare et helt basic system for å kategorisere tasks, og lett kunne endre dem til ferdig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat