Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 20:44   #71
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du rattet?

Inspirert av annen tråd her:
Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner? Kjører du langturer alene? Motorvei?

Vi deler på kjøring. Da vi hadde hytte laaangt unna, pleide jeg å kjøre dagen før og mannen min og ungene kom med fly dagen etter. Mest fordi han er mest tålmodig med bråkete unger og jeg liker skikkelig godt å kjøre bil.

Kjører du i bytrafikk dersom du til daglig bor og kjører på distriktsveier?
Lukeparkerer?

Jeg bor i by så selvfølgelig kan jeg lukeparkere.


Kjører "den store bilen" dersom du har din egen lille dagligbil?
Kjører med tilhenger eller campingvogn? Bobil?


Da vi kjøpte tilhenger synes jeg det var uvant, så da kjørte jeg rundt i byen en hel dag og øvde meg. Og da ble det jo seff ikke vanskelig mer. For det er jo ikke vanskelig.


Menn må liksom morske seg opp og gjøre sånne ting (de synes det er akkurat like skummelt de, første gangene).
Når voksne kvinner sier at de ikke tør å kjøre i byen så synes jeg det er så latterlig teit å si og helt sammenlignbart når menn sier at de ikke "kan" vaske klær.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat