Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 21:44   #42
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Dytter litt på denne tråden jeg. Flere som har vært på Sunwing i Alcudia etter at det ble oppusset? Dere som bodde på Princesa, hva slags leilighetstype bodde dere i? Fornøyd? Noen som vet hvordan det er på Villa Princesa?

Ser at Nuevas Palmeras er mye dyrere enn de andre hotellene, noen som har noen formening om hvorfor? Er det høyere standard på leilighetene?

Vi har kun reist med et barn tidligere, og neste sommer blir det to. Blir to-roms for lite mon tro? Har bodd i 2-roms Royal på Sunwing Cala Bona tidligere, og jeg tviler vel egentlig på om vi hadde fått inn to barnesenger på soverommet der.

Vi har bodd på Vila Princesa i fjor og i forfjor. Første året bodde vi i 2. etg m /havutsikt), i fjor fikk vi oss en Happy baby leilighet også Villa Princessa. Var supert med habby baby, da den var på bakkenivå, og vi hadde en liten hageflekk hvor vi satt opp et lite basseng til henne, mens vi selv slappet av på altanen eller på gresset. Jeg ville ikke bodd på Nuevas Palmeras. Der var det mye støy utenfor av mange folk. Jeg vil anbefale Vila princessa på det varmeste! Det var 20 meterned til stranden og bare noen få meter til barnebassenget. Som sagt, vi valgte denne plassen 2 år på rad. Går dere for en happy baby, så velg den som ligger helt fremme til venstre når en ser mot sjøen. Vi spurte etter den da vi bestilte. Vi siklet nemlig etter den året før, da vi bodde i andre etg
NB! Det var ingen støy på Vila Princessa!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat