Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-15, 16:19   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: Kondolerer med Else Kåss Furuseth

Jeg er heller ikke en fan av Torsdag kveld og det meste andre hun har gjort, og i tillegg kjenner jeg faren hennes i jobbsammenheng, så jeg var veldig innstilt på at dette skulle bli mer enn kleint. Men det var fantastisk. Virkelig. Jeg så det også for en del tid tilbake, på amfiscenen i National, og det er så intimt i seg selv. Med en nær venninne som mistet faren sin til selvmord ble det nært, vondt, morsomt og respektfullt på samme tid.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat