Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-12, 21:55   #41
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad lakkskade på bil ...

Det jeg har vært borti av sånne skader har vært mellom 5000 kr og 20000 kr. Alltid mer enn man forventer. Men selv om det er mange som sier du kunne ha lagt igjen lapp uansett synes jeg ikke det var noe rart at du ikke gjorde det, og det er veldig mange som ikke hadde gjort det også. Jeg synes du får unødvendig mye pes her.

Men jeg har også erfaring med at folk ofte prøver å få både det ene og det andre dekket av andre i tilknytning til en sånn skadesak. Jeg tviler ikke på at det er en ripe/bulk på din venninnes bil, men jeg stiller meg ganske kritisk til skademekanismen her. Det kan godt være hun tror på det selv også og dermed ikke bevisst lurer deg, men det passer ikke med en dyp ripe/bulk på den bilen som er i bevegelse, men ingenting på den som er i ro. De fleste biler som parkeres på offentlige parkeringsplasser akkumulerer riper og småbulker over tid, og det er mer sannsynlig at ripen skyldes nærkontakt med ei handlevogn eller tilsvarende tenker jeg. Kanskje har de ikke lagt merke til det før de så på det nå og tenkte det har med dette å gjøre, men det skal godt gjøres. Vær derfor kritisk før du betaler noe som helst. Du må regne med at det kommer til å koste minst 5000 kr, sannsynligvis noe mer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat