Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 11:22   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tar du imot skryt?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jepp, aC, øve. Jeg har blitt dritgod, både til å ta i mot komplimenter og å skryte av meg selv. Særlig i jobbsammenheng er det helt påkrevd hvis man ikke skal bli forbigått av mye dårligere mannfolk. :rødstrømpe:

Nå sier jeg stort sett "Takk, synes du? Ja, jeg er veldig fornøyd med jakken/håret/rapporten/huset, egentlig"

:memorerer:

...nå er det jo bare å vente på at komplimentene skal strømme på slik at jeg får testet dette i praksis!

Kanskje jeg skulle hatt en jobb hvor det faktisk var en sjanse for å bli forbigått av mye dårligere mannfolk?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat