Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-09, 21:06   #259
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.555
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Orket ikke lese heeeelt alle 14 sidene da, så mulig noen har nenvt det før...

Det er jo ikke noe galt i å klare på varmen om det er for varmt, men jeg hører nå mest "men vi kan jo ikke klage på varmen" gjerne fra folk som ellers klaget på kulden. MAn kan ikke først klage over at "sommer i Norge er bare regne og maks 18 grader, kaldt og guffent og trist" og så deretter klage over at "25 grader er jo helt til å omkomme av"...

Personlig liker jeg varme. Gift med en mann som ikke gjør det da, så hvordan guttungen ender opp aner jeg ikke, men en ting er sikker, han har aldri sovet så godt på både natt og dag som han gjorde da det var supervarmt her, så jeg ønsker varmen velkommen tilbake jeg, ei av de varmeste nettene som var, sov jeg 6 timer i strekk! Det har jeg ellers ikke gjort på et par år...

Synes sånnsett det er merkelig at alle synes så synd på meg, naboene la merke til meg og tenkte med medlidenhet på meg, kolleger nevner det med stor omtanke og medlidenhet, at jeg var høygravid i fjor sommer. Jada, det var varmt, men jeg satt i skyggen under parasollen på verndaen jeg. Savnet å komme meg til en badeplass, men orka ikke/turte ikke ta løs på en slike ferd alene, og mannen var jo på jobb. Men jeg klarte meg utmerket. Det var varmt, men jeg drakk store mengder isvann (og løp i trappene for å komme meg på toalettet i kjelleren, men trappeløping er vel bra for lettere utolmodige høygravide, er det ikke så? )

Nei, jeg liker varme. Så det så!

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat