Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-17, 22:09   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Glutenfri pizzabunn (eller aller helst lav-FODMAP)?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ja, jeg anbefaler dem veldig, de var redningen for meg da jeg begynte med lav FODMAP, og jeg drar dem ofte frem fortsatt. Kjøp den nyeste, så er du godt dekket. Jeg følger henne også her og der og har vært på foredrag med henne, hun er skikkelig flink. Cecilie Ågotnes sin er også bra, men har ikke like mye diettinfo.

To flasker øl, alkoholfrie eller ei, kan nok bli i meste laget for en sensitiv mage ja. Jeg holder meg til glutenfritt øl selv om det i teorien ikke skal spille så stor rolle, men jeg merker forskjell. Men mer enn to tåler ikke jeg heller.

Ja, jeg drikker stort sett glutenfritt øl i små doser om jeg drikker øl, men det slo meg ikke at denne kunne være et dårlig valg, naiv som jeg av og til er. Vel, man lærer så lenge man lever.

Jeg skal prøve litt ulike bunner. Havrebunn er allerede forsøkt, og det smakte mest av alt en blanding av sponplate og havregrøt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat