Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-17, 13:58   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om borgerlig konfirmasjon Trondheim og fotograf

Konfirmasjonen er ferdig på ca. 45 minutter.
Å leie inn fotograf til selve konfirmasjonen, syns jeg bare blir kleint og er ikke noe jeg har vurdert. Jeg tror de fleste som tar konfirmantbilder tar dem før eller etter konfirmasjonen, ikke sammen dag. Det er jo ikke som med brudebilder, der man er pyntet opp og i mente og kanskje har leid kjolen bare for dagen, slik at bildene må tas der og da. Konfirmanten kan man pynte i etterkant.

Vi har konfirmasjon tidlig i mai, og jeg har booket time hos Titt Melhuus i slutten av mai, for å få grønnere omgivelser og kanskje øke sjansen for pent vær til utebilder. De tar veldig fine bilder på Gamle bybro og i området rundt Bakklandet når været er akseptabelt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat