Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-18, 11:21   #525
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Gruffer over å føle meg fullstendig parkert på sidelinjen som arbeidsgiver når det gjelder sykmeldt ansatt. Fordi INGEN spør meg om hva jeg kan gjøre eller tilrettelegge. Fordi jeg og kollegaer vet at det handler om ensomhet og ubehandlet sorg, og svaret fra FL på det er 100 % fravær. Fravær fra oss, som sannsynligvis er de nærmeste h*n kommer en familie og nærhet akkurat nå. Og så gruffer jeg over IA-kontakten min, som gir uttrykk for at jeg er enestående flink og tilstede for de jeg har ansvar for, men som allikevel ikke kan gjøre noe annet enn å "vente og se" hva som skjer når sykmeldingene ruller i vei uten annen behandling enn medisinering, og andre oppgaver enn nettkurs.

Arbeidsgivere får MYE tyn for å ikke følge opp, altså, men det er fader ikke enkelt når det føles som om jeg er den eneste som er opptatt av å ta tak og å gjøre NOE

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv