Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-21, 15:45   #45
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Angående nordpil: Jeg aner jo aldri hvor nord er, så lever helt fornøyd uten sånne på kart. Vi skulle i et bryllup nedi en liten by i Østfold en gang, og mine kartkyndige foreldre og enda mer kartkyndige fetter satt med det håndtegnede kartet vi hadde fått med invitasjonen, og fant POKKER ikke kirken. Jeg blandet meg ikke - dette var klart utenfor mitt ansvarsfelt. Men da vi hadde kjørt byen tvers igjennom flere ganger, så ba jeg om å få se kartet, og skjønte med en gang at vi skulle rett frem og så andre gate til venstre. det var jo helt opplagt: Bruden hadde tegnet kartet slik at man kjørte INN i byen fra nederst på kartet, og så fulgte hovedgaten RETT FREM (= OPP på kartet, selvsagt), osv. For meg - og bruden - var dette en helt åpenbar måte å tegne et kart på.

Foreldre og fetter var sjokkerte resten av dagen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv