Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-21, 23:34   #58
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Hva er greia med at svømmeopplæring STARTER med å gjøre ungene trygge i vannet??! Og så skal de bruke et år på å lære å flyte på ryggen og etter et år eller to til så kan de kanskje svømme litt på ryggen og crawle. Litt, gitt at de var badeklær på og basseng med 32 graders temperatur.

Det FUNKER IKKE!!! Sønnen min er så trygg og :sett gjerne inn andre passende uttrykk: at han jumper ut i basseng, men ikke har han lært at han må sjekke dybden og ikke kan han brystsvømming som jo er det eneste som funker når du plutselig ligger og kaver på dypet.

Så gratulerer, jeg har en sønn som ikke er redd for vann, men som fortsatt ikke kan svømme. Jeg er sikret høyt blodtrykk en god stund til, der altså!

Timar er ikke aktiv