Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-17, 13:07   #137
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er gift med en mann som synes alt av støy er slitsomt - også om noen prater i munnen på han (flaks for han at han deler livet med tre skravlebøtter som lever etter mottet "den som prater høyest har ordet"

jeg irriterer meg over piping i kaffekanner og nesepiping, men annet støy irriterer jeg meg ikke over - sånn uten om min manns kraftige utpust av frustrasjon når vi andre skravler som mest.

Dog ser jeg i møtesammenheng at jeg anser opprakt hånd som støy. Jeg er klar over at dette på ingen måte er forenelig med samarbeid og teammøter, men jeg føler det fortsatt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat