Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-18, 17:15   #21
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.824
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes at alle tingene er vanskelig å kutte ut helt, men jeg er klar for å redusere kraftig

Samme her

Kutte ut kjøtt?
Kutte ut ser jeg ikke for meg, men kan definitivt se for meg å redusere.

Slutte å kjøre bil i det daglige?
Planen er å skifte ut den gamle bilen med en elbil som skal brukes i det daglige. Har også nettopp kjøpt elsykkel som jeg kommer til å bruke til/fra jobb de dagene jeg ikke trenger bil.

Slutte å kjøre bil til hytta?
På sikt håper jeg at vi kan skifte ut dieseldyret med en SUV elbil som da kan brukes til hytta, samt til å trekke hestehenger.

Slutte å fly på kjæresteturer?
Sjelden vi drar på kjæresteturer, men de få gangene vi gjør det ser jeg for meg at det 'må' bli med fly.

Slutte å fly i jobbsammenheng?
I min nåværende jobb er det ikke mulig, men vi prøver å gjøre mest mulig vha videokonferanser/Skype.

Slutte å fly for å delta i viktige familiebegivenheter?
Dersom det er mulig (tidsmessig) kan bil/tog være et alternativ så absolutt.

Slutte å kjøpe nye klær?
Ikke slutte, men definitivt redusere.

Slutte å kjøpe nye møbler?
Det gjør vi så sjelden at når vi første gjør det er det virkelig nødvendig.

Slutte å kjøpe nytt sportsutstyr?
I de tilfeller det er utstyr som det gir mening å kjøpe brukt, gjør vi gjerne det. (Slolomski til barn+++)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat