Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-18, 19:07   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Kutte ut kjøtt?
Mja. Da må jeg bli langt mer overbevist enn jeg er i dag om at det har stor nok impact på miljøet til at det rettferdiggjør den store omveltningen. Vi trenger proteiner, og alternativene er ofte også temmelig miljøproblematiske. Per i dag er svaret altså nei, fordi jeg ikke tror det virker (nok).


Slutte å kjøre bil i det daglige?
Jeg kjører nesten ikke bil i det daglige.

Slutte å kjøre bil til hytta?
Da må vi selge hytta, i tilfelle. Jeg tror nok den sitter langt inne, per i dag. Sikkert fordi jeg føler at jeg ellers har redusert privatbilbruken så mye.


Slutte å fly på kjæresteturer?
Dette er det jeg selv føler som min største miljøsynd. Det er en tur i året, og selvsagt i seg selv unødvendig.

Slutte å fly i jobbsammenheng?
Det kan jeg ikke velge. Da må jeg si opp jobben.


Slutte å fly for å delta i viktige familiebegivenheter?
De siste årene har det kun vært begravelse. Det ville jeg ikke sluttet med.

Slutte å kjøpe nye klær?
Ja, her kan jeg kutte mer, selv om jeg allerede har langt mindre forbruk enn før. Jeg hadde nok ikke SLUTTET. (Veldig så sort/hvitt, da?)

Slutte å kjøpe nye møbler?
Vi bytter ikke ut ting som virker. Men hvis spisebordet ryker, må vi jo ha nytt.



Slutte å kjøpe nytt sportsutstyr?
Igjen, jeg kommer til å kjøpe ny sykkel hvis den gamle ikke kan fikses. Alternativet er jo å kjøre bil, lzm?




Andre ting du er villig til å gjøre?
Jeg er villig til å gå i fakkeltog for å få avskiltet de eldgamle dieselmonstrene som går 14 t i døgnet utenfor her hver april og mai - med aggregat, abnormt høy musikk og på tomgang hvis de ikke ruller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat