Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-18, 19:43   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Kutte ut kjøtt? ja.

Slutte å kjøre bil i det daglige? Ja.

Slutte å kjøre bil til hytta? Har ikke hytte.

Slutte å fly på kjæresteturer? Ja

Slutte å fly i jobbsammenheng? Den er vanskelig å unngå.

Slutte å fly for å delta i viktige familiebegivenheter? Nei. Men jeg kan bli bevisst der det finnes alternativ.

Slutte å kjøpe nye klær? Ja.

Slutte å kjøpe nye møbler? Ja.

Slutte å kjøpe nytt sportsutstyr? Tja... nei. Samme for det over egentlig, jeg måtte jo ha kjøpt det jeg trenger. Men kunne latt være å erstatte ting som fortsatt var mulig å bruke.

Når det er sagt hadde jeg ikke gjort noe av dette med mindre det var sånn at alle andre gjorde det samtidig. Som fordrer politiske vedtak og fysiske begrensninger og overbevisning fra hele samfunnet. Det ville kreve at man faktisk satte flyene på bakken og forbød privatbilisme.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat