Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 00:37   #30
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.480
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Ser absolutt poenget om svart-hvite spørsmål Candy. Vel tabloid tilnærming! Tusen takk til gajamor og floksa for kjøtt-nyansering! Her må jeg lese meg opp på norsk landbruksproduksjon kjenner jeg.

Jeg er imponert/overrasket over hvor lite folk flyr egentlig. Jeg bor riktignok i en del av landet hvor tog ikke er et alternativ, men jeg føler at folk rundt meg flyr mye mer enn det denne tråden reflekterer.

Eg trur kanskje det mangler noko om å bruke fly for å dra på familieferie med kjernefamilien, her. Det meste av ikkje-jobbrelatert flyging er vel knytta til ferieturer? Men det går kanskje inn under tur med kjæresten? Tur med kjæresten og barn?

Eg synest heller ikkje svara her i tråden reflekterer den reiseinteressa som resten av FP er prega av.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat