Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 01:02   #33
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Og så er det noe med å forklare valg man gjør som unntak. Det er mange mennesker ganske gode til. Man er i prinsippet imot, men noe ved dette tilfellet gjør det unikt etc. Og jeg tror også du har rett angående familieferier. For de fleste er nok kjæresteturer en sjeldenhet, mens å droppe fly til ferie/fritidsreiser over hodet er et større offer.

Ikkje sant? For meg er hovudårsaken til at eg ikkje har flydd meir enn ein gong dei siste fem åra og årsaken til at eg ikkje klarer å reise kollektivt samanfallande. Så miljøgevinsten ved å ikkje våge å fly er ikkje førsteprioritet når vi vel bilferie i Norge eller Sverige.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat