Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 11:18   #40
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.649
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Kutte ut kjøtt? Jeg burde vært flinkere her. Og vi er blitt flinkere men ikke flink nok. Jeg sliter fortsatt med å like smaken på nok grønnsaker til å få et variert nok kosthold.

Slutte å kjøre bil i det daglige? Kjører elbil men bor desverre i et område med tilnærme ingen kollektiv transport, lange avstander, mange bakker og mye regn. Er pliktig til å ha bil på jobb.

Slutte å kjøre bil til hytta? Har ikke hytte. Velger ofte elbilen når vi reiser steder selv om vi har stor stasjonsvogn også.

Slutte å fly på kjæresteturer?
Ja, nei, tja. Er jo villig til det. Men kjenner jeg har lyst å se litt mer enn vestlandet og det er den eneste helgen i året vi får gjort det stor sett.

Slutte å fly i jobbsammenheng?
Flyr ikke i jobb sammenheng. Kan være jeg kommet til å gjøre det i fremtiden og da må jeg tenke til på det igjen. Mannen flyr mye men velger ofte bilen også. Han har også tatt tog men det går sjeldent tog der han skal.

Slutte å fly for å delta i viktige familiebegivenheter?
Har aldri vært et tema.

Slutte å kjøpe nye klær?
Kjøper nye klær stort sett når jeg må og de brukes opp.

Slutte å kjøpe nye møbler? Kjøper allerede en del brukt og kan gjerne gjør det mer.

Slutte å kjøpe nytt sportsutstyr? Her bruker vi allerede mye brukt. Har ingen problemer med å låne heller. Når vi har kjøpt nytt har det faktisk vært fordi det har økonomisk vært så billig at det mer eller mindre har lønnet seg 70% utslag osv.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat