Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-18, 01:35   #75
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Kutte ut kjøtt? Jeg har noen allergier og det gjør det utfordrende å kutte, og det beste jeg vet er biffogbærne.
Men jeg har kuttet drastisk på kjøtt, og spiser i gjennomsnitt 350 g rødt kjøtt i uka. Jeg kjører vegetarisk mange dager, og de dagene jeg spiser kjøtt er det ca 50 -120 g.

Slutte å kjøre bil i det daglige?
Vi bruker ikke personbil i dagiglivet. Jeg kjører kollektivt og mannen kjører jobbbil, og det må han pga beredskap.
Har elbil.

Slutte å kjøre bil til hytta? Ikke relevant

Slutte å fly på kjæresteturer? Vi gjør ikke slikt. Har bodd i lag i 28 år og ennå ikke flydd sammen.

Slutte å fly i jobbsammenheng?
Flyr veldig lite i jobbsammenheng.Ca 1 gang hvert 3-4 år
Har takket nei til utrolig fete jobbturen i inn,- og utland, noen av de er virkelig et offer å takke nei til, både personlig og for jobben sin del.

Slutte å kjøpe nye klær?Kjøper knapt klær kun når det er høyt nødvendig.

Slutte å kjøpe nye møbler? Har ikke kjøpt møbler siden 2003. da til nytt hus, og de funker ennå. Noen "nye" møbler er dog anskaffet via loppis o.l.

Slutte å kjøpe nytt sportsutstyr? Eneste sportsutstyr vi har kjøpt etter at ungene flyttet ut er sykler som vi bruker til transport, og slitasjeutsyr som sko og klær til trening og daglig bruk

Andre ting du er villig til å gjøre?
Jobber hardt med matsvinn, og å skal ha dette ut i 0.
Plast! Stort fokus på det.
Naturtomt og utmark, og vi kartlegger hvordan vi kan best forvalte dette( Har helsikes mye gran i utmarka).

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 13-05-18 kl 10:24.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat