Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-17, 18:14   #23
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva MÅ jeg ha med meg hjem fra USA?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er det enkelt å komme seg dit fra Manhattan, Lisa?

Ja, det var veldig enkelt Albertine. Det går busser hele tiden fra Port Authority Terminal (nummer 111) som kjører helt frem til døra på The Mills at Jersey Gardens. Husk å kjøpe tur- retur billett på automaten før du går på bussen, tror det var ca. 13 dollar begge veier. Bussen går hele tiden (store mengder turister som reiser ut dit) og tar litt over en halvtime hvis det er utenom rushtrafikken.

Vi dro dit en dag det sprutregnet og var dårlig vær hele dagen. Så vi var ganske mange der for å si det pent. Da vi skulle tilbake til New York i 20 tiden på kvelden var køen til bussen på mange hundre meter og vi endte opp i en kø i to timer før vi kom på en buss. Jeg aner ikke om dette er vanlig, og det var jo forrige uke som det er påskeferie og muligens mer trafikk - men vær obs hvis du er der på kveldstid at dere er muligens ganske mange som skal tilbake inn til New York!

Forresten så ligger denne outleten rett ved Newark flyplassen men jeg fant aldri ut hvor enkelt eller ikke det var å komme seg til fra flyplassen med shuttlebus.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 16-04-17 kl 18:23.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat